A tartós home office, majd az irodába történő visszatérés lehetősége, és az ezzel kapcsolatos eltérő igények jellemzően még a korábban jól funkcionáló csapatokat is megtépázták, kihívások elé állítják a vezetőket.
A jó menedzserek és fejlesztők érzik, hogy a csapatmunka, az együttműködés, a csapat és ezáltal az egyének jólléte érdekében nemcsak érdemes, hanem kell is időt és energiát fektetni ennek fejlesztésére.
Ha vezetőként, trénerként, facilitátorként, vagy coachként nyitott vagy arra, hogy ebben segítsd a csapatodat, akkor ez a hírlevél neked szól. Nem szükséges tréneri előképzettség, sem az, hogy te legyél az ultik királya
A következő egyszerű és gyors kártyajátékainkkal így is javíthatod a csapatélményt, fejlesztheted a kommunikációt és az együttműködést. Apró, de meghatározó lépések, melyek kifizetődnek.
Van 15 perced? Akkor vigyél egy paklit a következő csapatmeetingre
Kezdjük újra az ismerkedéssel! - Ismerkedjünk meg! kártya
Ideje újra megismerkednünk, összeszoknunk! Persze könnyű azt mondani…
Színes, inspiráló képekkel, célirányos kérdésekkel könnyebben megy. A játék 56 kártyából áll, mindegyiken egy különleges kérdéssel, és a hozzá tartozó színes képpel. A szépen kidolgozott, humoros, megragadó és inspiráló képek megmozgatják a résztvevők fantáziáját, kreativitását. Lehetőségünk nyílik arra, hogy a csapattagok egy teljes új, eddig ismeretlen oldalát ismerjük meg, különleges összekapcsolódások születhetnek, ami egyértelműen pozitív hatással van a csoportkohézióra, csoportdinamikára és az eredményességre.
A nyomozás szerelmeseinek – Gyilkosság rejtélye kártya
Te is izgalommal követted a Columbo, vagy a Gyilkos elmék epizódjaidat? Épp itt az ideje, hogy a csapatoddal kipróbáljátok magatokat bűnügyi nyomozóként. A 27 nyomok segítségével azonosíthatjátok az áldozatot, a gyilkos fegyvert, a gyilkosság idejét és helyét, a gyilkost és az indítékát. A játék kulcsa a jó kérdés, az összpontosítás és az aktív részvétel. Ezen felül pedig fejleszti a csapaton belüli együttműködést, kommunikációt, problémamegoldás hatékonyságát is. A legtöbb csapat bőven a 15 perces szintidőn belül teljesít. Mit szólnátok egy céges házi versenyhez?
„A mosoly olcsóbb, mint az áram, mégis jobban ragyog.” - Idézet kártya
Az idézetek inspirációs forrást jelentenek. A játék célja, hogy a résztvevők a kommunikációról, a változásról vagy a vezetésről alkotott személyes nézeteiket játékos formában ütköztethetik. Lehetőséget ad egy adott tematikához kapcsolódó véleménycserére, fejleszthető vele a csapaton belüli visszajelzés kultúrája, és nem utolsó sorban kiváló alkalmat szolgáltat a csapattagok alaposabb, új oldalainak megismerésére.